  • 21. Data: 2017-01-20 20:47:58
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:o5tnoe$bh9$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-01-20 o 19:59, J.F. pisze:
    >Czytam telepolis.pl

    Czyli moze byc popularne.

    No, to ciekaw jestem co z tego wyniknie.
    Bankructwo Virgin ? Bogaty ojciec chyba nie pozwoli, ale ciekaw jestem
    ile to ich bedzie kosztowalo.

    Szczegolnie, jak sobie premie wyplaca za zdobycie tylu "nowych
    klientow" :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-01-20 20:53:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 20:47, J.F. pisze:

    > Czyli moze byc popularne.

    Czy ja wiem, to nie jest raczej masowy portal. Oceniłbym, że czyta go
    kilkaset, góra kilka tysięcy influencerów (takich, co się znają,
    korzystają, i przekonują swoje otoczenie do zmian taryf).

    > No, to ciekaw jestem co z tego wyniknie.
    > Bankructwo Virgin ? Bogaty ojciec chyba nie pozwoli, ale ciekaw jestem
    > ile to ich bedzie kosztowalo.

    Skąd pomysł o bankructwie Virgin? 27 stycznia wchodzą z abonamentem.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2017-01-20 21:39:33
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

    > Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play? Czy oni
    > wszystkich jak idzie czy tylko mnie zrobili w bambuko? Sytuacja
    > wyglądała tak że przed aktywowaniem bonusa (100GB+ roczna ważność konta)
    > miałem na koncie około 40GB danych do wykorzystania. Na dzień przed
    > końcem promocji miałem jeszcze 110GB na koncie, dzisiaj, w dzień końca
    > promocji na końca promocji wchodzę na Play24 i oczom nie wierzę - stan
    > konta 18MB. Wygląda na to że w czasie tej promocji wykorzystywane były
    > środki tylko z mojego konta, natomiast promocyjne GB wygasły z końcem
> [...]

    Ja skorzystałem z promocji Play za rejestrację w czerwcu i dostałem
    500zł i 10GB na konto promocyjne za ponad 5 lat stażu z zarejestrowanym
    numerem. Od wakacji korzystałem też z nakrętek Fanty dających 2zł lub
    1GB na konto promocyjne. Teraz doładowałem 5zł na facebooku co dało mi
    0,75zł (15% gratis) na konto promocyjne. Posumowało mi wszystkie
    promocje i mam 22GB netu i 450zł na koncie promocyjnym:)

    Warto było pomieszać środki promocyjne z tych 2 promocji bo teraz co
    miesiąc będę sobie przedłużał za 5zł środki promocyjne a owe 5zł na
    zakup 600MB z konta głównego:))

  • 24. Data: 2017-01-20 22:06:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.01.2017 o 20:00, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 20 stycznia 2017 19:44:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > . ja dzieki promocjom
    >
    > Nie każdemu się chce po necie promocje szukać numery tel, simy itp zmieniać.
    nie no bez jaj. używam jednego numeru. za przedłuzenie dostałem bonusy
    na miesiąc, które przedłużałem kodami z zakrętek itp.

    > A jest szybszy?

    tego nie zrozumiałem. Ogólna zasada jest taka, ze warto mieć dobry
    telefon, "flagowiec" ale napewno nie gdy wchodzi na rynek. niech inni
    sprawdzą czy bateria nie wybucha, czy coś się nieprzegrzewa.. takie wady
    wieku dziecięcego. Potem zakup jest pewniejszy. a s5 jeszcze można nówkę
    dorwać - jak ktoś ma uczulenie na używane.
    ToMasz

  • 25. Data: 2017-01-20 22:09:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    >
    > Warto było pomieszać środki promocyjne z tych 2 promocji bo teraz co
    > miesiąc będę sobie przedłużał za 5zł środki promocyjne a owe 5zł na
    jeszcze raz bo było dlamnie za szybko? Jak "przedłużyć" forsę i
    transfer z nakrętek? Facebookiem jakoś?

    ToMasz

  • 26. Data: 2017-01-20 23:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2017 20:53:10 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Skąd pomysł o bankructwie Virgin? 27 stycznia wchodzą z abonamentem.

    Ty im placisz 5 zl ... a oni rzeczywistemu operatorowi nie wiecej ?
    Te GB chyba troche kosztuja.

    No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
    przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)

    J.

  • 27. Data: 2017-01-21 08:47:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 23:31, J.F. pisze:

    > Ty im placisz 5 zl ... a oni rzeczywistemu operatorowi nie wiecej ?
    > Te GB chyba troche kosztuja.

    W virgin nie ma bonusów za rejestrację w postaci gigabajtów.

    > No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
    > przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)

    Czyli wiesz coś więcej ode mnie - pas.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2017-01-21 19:33:00
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.01.2017 o 23:31, J.F. pisze:
    /../

    > No i jak podliczyli ilosc zarejestrowanych klientow, jak zaczeli
    > przyszle zyski liczyc, jak zaczeli nagrody dzielic ... a tu d* :-)
    W Virgin miałeś konkretny bonus 50% za pakiet odpowiedni przez 2 miesiące

  • 29. Data: 2017-01-22 11:07:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 22:06:46 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > nie no bez jaj. używam jednego numeru. za przedłuzenie dostałem bonusy
    > na miesiąc, które przedłużałem kodami z zakrętek itp.

    A te zakrętki to darmo dawali, na śmietnikach zbierałeś czy może płacić trzeba było
    za fante a nakrętka gratis?

  • 30. Data: 2017-01-22 20:11:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 19:34:56 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    przenosząc numery, zmieniając konta itp itd;)

    > Mnie te bonusy dobrze służą.

    Nakrętki od fanty na śmietniku znajdujesz czy dobrzy ludzie na wycieraczkę położą?