    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Promocyjny bonus w Play
    Date: Fri, 20 Jan 2017 22:06:45 +0100

    W dniu 20.01.2017 o 20:00, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 20 stycznia 2017 19:44:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > . ja dzieki promocjom
    >
    > Nie każdemu się chce po necie promocje szukać numery tel, simy itp zmieniać.
    nie no bez jaj. używam jednego numeru. za przedłuzenie dostałem bonusy
    na miesiąc, które przedłużałem kodami z zakrętek itp.

    > A jest szybszy?

    tego nie zrozumiałem. Ogólna zasada jest taka, ze warto mieć dobry
    telefon, "flagowiec" ale napewno nie gdy wchodzi na rynek. niech inni
    sprawdzą czy bateria nie wybucha, czy coś się nieprzegrzewa.. takie wady
    wieku dziecięcego. Potem zakup jest pewniejszy. a s5 jeszcze można nówkę
    dorwać - jak ktoś ma uczulenie na używane.
    ToMasz