  • Data: 2017-01-20 15:52:16
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 15:45:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Urban legend.
    > Czasami, to u każdego się znajdzie jakaś perełka, w t-m jeszcze sprzed
    > nowych taryf w abo za 70zł na rok udawało się wyhaczyć tanio Huaweia.
    > Teraz już co do zasady się nie opłaca (lepiej kupić na raty w Kończy mi się jeden
    abonament u nich to zadzwoniłem co dalej proponują
    59,95zł na 24 miesiące nolimit na komórki, stacjonarne, sms/mms + 10GB neta + 248zł
    za telefon Lenovo P2 lub 49zł za Huawei P( lite
    Biorąc pod uwagę ze Lenowvo P@ to w Euro RTV kosztuje 1599zł to w tmobile wychodzi
    (59,95*24)+248=1686 ten tel na dwa lata z w nielimitowanym abonamencie
    Huawei P9 Lite 1486zł na dwa lata