  • Data: 2017-01-20 19:44:24
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2017 o 15:52, Kris pisze:
> [...]
    abonament u nich to zadzwoniłem co dalej proponują
    > 59,95zł na 24 miesiące nolimit na komórki, stacjonarne, sms/mms + 10GB neta + 248zł
    za telefon Lenovo P2 lub 49zł za Huawei P( lite
    > Biorąc pod uwagę ze Lenowvo P@ to w Euro RTV kosztuje 1599zł to w tmobile wychodzi
    (59,95*24)+248=1686 ten tel na dwa lata z w nielimitowanym abonamencie
    > Huawei P9 Lite 1486zł na dwa lata

    PRzy pewnych telefonach ORAZ idealnym trafieniu z ofertą - jasne. ale
    jak byś chciał odpowiednio szybki, ale dowolnej firmy telefon, oraz
    jakiś kombinowany abonament - już nie zadziała. ja dzieki promocjom
    wygaduje (głównie w sieci) setki minut, mam w zasadzie nieograniczony
    net (kończy się niestety) a przez ostatnie pół roku nie wydałem ani
    złotówki na mojego operatora. Nowy galaxy s5, który jest nieco szybszy
    od wymienionego huaweia kosztuje 800zł.
    ToMasz