eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPromocje - przymusowość › Re: Promocje - przymusowość
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Promocje - przymusowość
    Date: Mon, 27 Jun 2011 21:29:30 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <iuall0$h36$1@news.onet.pl>
    References: <itsg9c$o5l$1@news.telbank.pl> <itsjvu$s8u$1@news.onet.pl>
    <itsm83$og2$1@news.telbank.pl> <itt0c7$a25$1@news.onet.pl>
    <iu183h$174$1@news.telbank.pl> <iu1iqm$ih1$1@news.onet.pl>
    <iu20rt$ues$1@news.onet.pl> <iu26sl$gb9$1@news.onet.pl>
    <iu2821$ues$3@news.onet.pl> <iu2el1$2k2$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iu36n2$1va$1@news.onet.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160110110.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309202912 17510 95.160.110.110 (27 Jun 2011 19:28:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 19:28:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <s...@h...ck.polsl.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95557
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-27 16:01, Michal Tyrala pisze:
    > On Sat, 25 Jun 2011 01:31:32 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    >> 2. umowa na czas określony, jeśli nie zostało to zgłoszone przez klienta
    >> wcześniej, automagicznie odnawia się na tych samych warunkach na kolejne
    >> X miesięcy.
    >>
    >> I tak, jeśli pierwsza forma jest w zasadzie bezpieczna, to druga jest,
    >> mówiąc po warszawsku - szemrana. Nie zdziwię się, jesli prędzej czy
    >> później któryś z regulatorów czy KE zakwestionuje ją, przy okazji
    >> oczywiście przywalając kary.
    >
    > Dlaczego jest szemrana itd?

    Bo można śmiało i z dużym poziomem prawdopodobieństwa założyć, że
    współczesna oferta będzie atrakcyjniejsza dla klienta niż ta sprzed 2
    czy 5 lat. Czyli działasz na niekorzyść klienta, nie informując go o tym.
    Ale jeszcze raz podkreślam, że to jak na razie tylko teoria.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: