  • 11. Data: 2010-05-14 08:39:33
    Temat: Re: Promocja w TT
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:4becfe5e$0$17086$65785112@news.neostrada.pl...

    > a chodzi mi o to, że kupując 25 na allegro, od razu bez wydzwaniania 30 zł
    > masz te 4-5 zł taniej za doładowanie, a kupując 50 zł to i 10
    > zaoszczędzisz

    Ale tak jak napisal Liwiusz.
    Jesli tak sie zlozy ze akurat wydzwonisz te 30 zl - bo akurat wypadnie pilna
    dluga rozmowa do innej sieci a nie masz z czego innego zadzwonic, to
    korzystajac z promocji i doladowujac z allegro zaoszczedzasz 10 zl kupujac
    doladowanie 25 taniej na Allegro.
    Celowe wydzwanianie 30 zl w celu skorzystania z promocji jest oczywiscie
    idiotyzmem, ale jesli juz ktos te 30 zl wydzwonil, to takim samym idiotyzmem
    jest nie skorzystanie z tej promocji

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-05-14 08:41:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:

    > Celowe wydzwanianie 30 zl w celu skorzystania z promocji jest oczywiscie
    > idiotyzmem, ale jesli juz ktos te 30 zl wydzwonil, to takim samym idiotyzmem
    > jest nie skorzystanie z tej promocji

    W ogóle korzystanie z TT jest mało rozsądne, jeśli już jednak ktoś
    korzysta, to nie musi wydzwaniać tych 30zł, wystarczy za tą kwotę
    wykupić pakiety erajednostek do późniejszego wykorzystania.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-05-14 08:44:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W ogóle korzystanie z TT jest mało rozsądne, jeśli już jednak ktoś
    > korzysta, to nie musi wydzwaniać tych 30zł, wystarczy za tą kwotę wykupić
    > pakiety erajednostek do późniejszego wykorzystania.

    Moze i nie jest, ale dla niektorych aktywistow broniacych platnych rozmow
    przychodzacych jest czasem jedynie sluszne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-05-14 08:47:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moze i nie jest, ale dla niektorych aktywistow broniacych platnych rozmow
    > przychodzacych jest czasem jedynie sluszne.

    Swoją drogą to nieuczciwe, że 30zł trzeba wydzwonić, a nie można
    wykorzystać na połączenia przychodzące :(

    --
    Liwiusz