  • 11. Data: 2010-03-23 06:41:05
    Temat: Re: Promocja bez promocji
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > to nie jest jej oferta. ludzie z potrzeby sami to wymyślili.
    To nie jest chyba do końca zgodne z umową.
    Niektórzy chcieliby w życiu "bardziej" legalnie.

  • 12. Data: 2010-03-23 06:46:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    alacak pisze:
    > Witam!
    >
    > Użytkownik "alacak" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Nawet do konca I kwartalu...
    > Dobra wiadomosc, to ze C+ ma wprowadzic prawdziwy multi do konca roku.

    a to ciekawe na czym

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2010-03-23 06:49:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PK pisze:
    > To nie jest chyba do końca zgodne z umową.
    > Niektórzy chcieliby w życiu "bardziej" legalnie.

    niezgodne z umową jest rozprowadzanie poza gospodarstwo domowe.
    poza tym możesz mieć dekoderów i przekładać karte

  • 14. Data: 2010-03-23 10:01:48
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-03-23 07:22, pawell32 pisze:

    > to nie jest jej oferta. ludzie z potrzeby sami to wymyślili.

    Tak. Wiem o tym. To było raczej retoryczne pytanie.
    Rozumiem,że wg niektórych Cyfra oferowała kiedyś karty MOSC i inne
    "udogodnienia".

  • 15. Data: 2010-03-23 11:30:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak. Wiem o tym. To było raczej retoryczne pytanie.
    > Rozumiem,że wg niektórych Cyfra oferowała kiedyś karty MOSC i inne
    > "udogodnienia".

    Jak nie jak tak ;)

  • 16. Data: 2010-03-23 11:44:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    ..

    > a to ciekawe na czym

    Sprzętowo to jest możliwe w każdej chwili, wydadzą dwie karty i po sprawie.

  • 17. Data: 2010-03-23 12:23:53
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-03-23 12:44, Cavallino pisze:
    > Sprzętowo to jest możliwe w każdej chwili, wydadzą dwie karty i po sprawie.

    To jest chyba duoroom :)

  • 18. Data: 2010-03-23 12:47:04
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    > Sprzętowo to jest możliwe w każdej chwili, wydadzą dwie karty i po
    > sprawie.

    I se wezme c+ na pół z ciotką z drugiego konca Polski

  • 19. Data: 2010-03-23 12:55:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Sprzętowo to jest możliwe w każdej chwili, wydadzą dwie karty i po sprawie.

    tak dają teraz, ale nie to to chodziło.
    pod pretekstem "prawdziwy multiroom" chodzi chyba o dostęp do nagrań,
    a wówczas musiały by być dekodery połączone skrętką.
    z tego co pamiętam karty sieciowe mają tylko dekodery hd.

  • 20. Data: 2010-03-23 12:56:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Andrew pisze:

    > I se wezme c+ na pół z ciotką z drugiego konca Polski

    a co zrobisz jak przyślą multirooma i karty każą oddać?
    będziesz ładował na odległość ? ;-)