  • 1. Data: 2010-03-22 15:08:40
    Temat: Promocja bez promocji
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Czekam od stycznia na zapowiadany w "n" multiroom. Właśnie minęła promocja
    Noworczna, Holywood i jest Wielkanocna i nadal nic. A swoją drogą ciekawe,
    że zmiana promocji polega tylko na zmianie nazwy. Więc po co zmieniać? Nie
    starczyłoby napisac Promocja Całoroczna?
    Może ktoś wie czy warto czekać jeszcze na jakis multiroom w "n" czy to
    raczej gruszki na wierzbie na obecnym etapie rozwoju platform cyfrowych.

  • 2. Data: 2010-03-22 16:34:09
    Temat: Re: Promocja bez promocji
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > Może ktoś wie czy warto czekać jeszcze na jakis multiroom w "n" czy to
    > raczej gruszki na wierzbie na obecnym etapie rozwoju platform cyfrowych.

    Ja czekalem 2,5 roku ;)

    Multiroom ich przerasta. Pisalem o tym tutaj i na ich forum, gdzie za
    krytyke 2x dostalem bana.

    Teraz - info z poczatku 11.2009 - wedlug ichniejszego guru ma byc do
    czerwca (2010) - stawiam dolary przeciwko orzeszkom, ze nie bedzie :)

    Pozdrawiam
    alacak

  • 3. Data: 2010-03-22 17:30:36
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "alacak" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Teraz - info z poczatku 11.2009 - wedlug ichniejszego guru ma byc do
    > czerwca (2010) - stawiam dolary przeciwko orzeszkom, ze nie bedzie :)

    Nawet do konca I kwartalu...
    Dobra wiadomosc, to ze C+ ma wprowadzic prawdziwy multi do konca roku.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 4. Data: 2010-03-22 20:13:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *alacak* napisał(-a):

    > Dobra wiadomosc, to ze C+ ma wprowadzic prawdziwy multi do konca roku.

    A na czym ten prawdziwy ma polegać w odróżnieniu od tego nieprawdziwego
    (obecnego?)?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-03-22 20:45:58
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup

    > A na czym ten prawdziwy ma polegać w odróżnieniu od tego nieprawdziwego
    > (obecnego?)?

    Teraz trzeba biegac z karta klienta co 6h do mastera.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 6. Data: 2010-03-22 21:05:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *alacak* napisał(-a):

    > Teraz trzeba biegac z karta klienta co 6h do mastera.

    Ja nie pytam jak jest, tylko jak ma być?

  • 7. Data: 2010-03-22 21:20:07
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    alacak pisze:
> [...]
    >
    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup

    > Teraz trzeba biegac z karta klienta co 6h do mastera.

    "multiroom" i to bez biegania już dawno działa w C+
    O spliterach słyszłeś ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-03-22 22:18:03
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    > Może ktoś wie czy warto czekać jeszcze na jakis multiroom w "n" czy to
    > raczej gruszki na wierzbie na obecnym etapie rozwoju platform cyfrowych.
    Nie tylko nazwa uległa zmianie. Dotyczy to promocji przy opłatach
    abonamentowych większych niż ta najniższa.

    Jurek W

  • 9. Data: 2010-03-22 22:56:14
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-03-22 22:20, pilocik napisal (a):
    > "multiroom" i to bez biegania już dawno działa w C+
    > O spliterach słyszłeś ?

    A Cyfra wie, że ma to w ofercie?

  • 10. Data: 2010-03-23 06:22:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    [MF] PL pisze:

    > A Cyfra wie, że ma to w ofercie?

    to nie jest jej oferta. ludzie z potrzeby sami to wymyślili.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion