eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"Re: Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
  • Data: 2013-01-10 12:17:16
    Temat: Re: Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
    Od: mirekc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-09 23:53, Leszek pisze:

    > Użytkownik "Leszek" napisał w wiadomości grup

    > Uwaga
    >
    > Przestrzegam przed oszukańczym Orange. Po włączeniu promocji "Ważność
    > konta 1 rok" otrzymałem na stronie Orange informację, że zarówno środki
    > na rozmowy, jak i transfer internetowy, będą ważne 1 rok (taka
    > informacja była wyświetlona w sekcji Stan konta mojej strony w witrynie
    > Orange). Dzisiaj się zorientowałem, że zżera mi środki na karcie,
    > których nie wygadałem. Na stronie Orange okazało się, że odliczają mi
    > bieżący transfer internetowy ze środków na rozmowy, a moje uzbierane
> [...]

    Miałem to samo, odpisali e-mailem że termin ważności konta głównego nie
    jest tym samym, co termin ważności środków promocyjnych. Odpisałem, że
    według informacji na portalu www.orange.pl miałem ważność transferu
    ponad 30 dni i poprosiłem o bardziej wnikliwe zajęcie się sprawą. Do
    dzisiaj nie dostałem odpowiedzi (od 13.12.2012).