eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"Re: Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
    Date: Thu, 27 Dec 2012 10:20:18 +0100

    Użytkownik "Leszek" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kbh3ea$cgu$1@mx1.internetia.pl...
    > Uzbierałem w taryfie "Orange free na kartę" około 30GB transferu.

    Ja Cie pierzynie! Daj trochę! :-))

    > Czy jeśli skorzystam z promocji "Ważność konta 1 rok" to będę mógł bez
    > żadnych doładowań korzystać przez cały rok z tych 30GB transferu?

    Przypomniałbyś procedurę - wysyła się jaką treść SMS pod który numer?

    > Czy ten transfer nie przepadnie, jeśli nie doładuję w ciągu 5 m-cy od
    > ostatniego doładwania? (doładowuję po 100 zł)

    Też mnie to interesuje choć nie znam odpowiedzi...
    Doładowałem pustą kartę bez żadnych środków (wszystko się
    przeterminowało bo rok nie używana) i dostałem ponad 7GB limitu.
    Miało być tylko 6GB. Skąd był ten ponad 1GB nadmiaru? Czy
    odblokowały się jakieś stare pakiety danych czy to jakiś bonus za 100zł?