  • Data: 2014-05-24 20:02:04
    Temat: Re: Prolog i hierarchiczna baza faktów
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 May 2014 10:44:44 -0700 (PDT), g...@g...com
    wrote:

    >Nie chce z Panem dyskutowac, bo do tej pory wszelkie dyskusje z Panem
    >nie mialy dla mnie zadnej wartosci,

    I nawzajem.

    Scheme JEST na smietniku historii i nikt nei bedzie uczyl sie Scheme
    zbeby pzreczytac ksizke. Konec. Kropka.

    Niech Pan zmusi studentow do nauczenai sie Scheme. Bedzie Pan mial na
    uczelni rewolucje. Wiec tak czy siak, takimi czy innymi wykretami od
    teg osie odchodzi.

    NIKT NEI UZYWA SCHEME DO NICZEGO. studenci palcacy 50 tysiecy dolcow
    rocznei za nauke nei czhcz sie uczyc rzeczy ktore sa na rynku
    niepotzrebne. Niestety, nikt disiaj nei studiuje dla przyjemnosci
    studiwoania. Nawet na MIT. Jeszcze raz: nie twierdze se TRESC SICP sie
    zdezaktualizowala. Nie twierdze z FORMA KSAIZKOWA sie
    zdezaktualizowala. Twierdze ze pzrekaz oparty na Scheme sie
    zdezaktualizowal, co twierdzil sa mSussmau usprawiedliwajac pzrejscie
    na Pythona.

    Mozna wylozyc TRESCI SICP przy pomocy Pythona. Co wlasnie zrobilem,
    konczac semestralny kurs Functional Programming ku zadowoleniu
    studentow

    A.L.