  • Data: 2013-02-23 15:02:42
    Temat: Re: Prokurator Generalny przyznaje mi racje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 14:42:02 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Ja tylko nieśmiało przypomnę, że Sąd Najwyższy był łaskaw w swojej
    > wykładni przyjąć, że zasada ochrony przed samooskarżaniem oraz
    > oskarżaniem bliskich nie obowiazuje w przypadku wykroczeń mniejszej
    > wagi... Dla mnie to było jedno z najbardziej kuriozalnych orzeczeń SN.

    Skoro SN moze uznac, ze w trosce o sprawnosc ruchu drogowego kierowca nie
    jest zobowiazany wypatrywac w nocy spiacych na drodze przepisow,
    to dlaczego ma nie uznac ze w trosce o przestrzeganie przepisow ruchu
    drogowego kierowca nie moze odsylac uprawnionych organow na Madagaskar ?
    :-)

    Szczegolnie ze ustawa mowi wyraznie "w przypadku narazenia na
    odpowiedzialnosc za _przestepstwo_".

    J.