  • Data: 2014-12-11 09:01:05
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-10 22:21, Dupek Żołędas pisze:

    > Stosuj 1wire.Stop.
    > Na złość mamie się przeziębię.Stop

    Teraz zaczniesz trollować? ;)
    Nigdzie nie napisałem, że uparłem się na 1wire. Napisałem jedynie, że
    nie udało mi się znaleźć alternatywy na bardziej cywilizowanym
    interfejsie. Przez alternatywę rozumiem mały, kompaktowy, wodoszczelny
    czujnik, do którego nie trzeba dobudowywać interfejsu komunikacyjnego.