  • Data: 2010-02-02 08:55:08
    Temat: Re: Projektowanie - jak to wyglada w praktyce?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-01 14:03, Mateusz Ludwin pisze:

    > To czemu ciągle jest zadowolony?

    Tak jak kierowca, któremu przykręcone na jednej śrubie koło jeszcze
    się nie urwało.

    > Poprawiacz zapewne ma jakieś kopie zapasowe na swoim dysku.

    Ty pewnie byś miał. Ja bym się postarał mieć nie tylko na swoim, ale
    i na produkcji, żeby nie było problemów z przerzucaniem. Ale bywają
    tacy hardcore'owcy, dla których tego typu zabezpieczenie byłoby poniżej
    ich godności, bo sugerowałoby, że mogą się pomylić...

    > Jak na razie system się nie wysypał.

    ... "Jak na razie dobrze karmią" - rzekł kogut przed niedzielnym
    obiadem... 8-)

    To cały czas kwestia ryzyka - jeśli się go nie zna, to naturalnie
    uważa się je za zerowe. Tym boleśniejsze spotkanie z rzeczywistością.
    Jeśli jest oszacowane i biznesowo pomijalne, to OK - można nawet spalić
    kod źródłowy.

    A co do marginalności ryzyka - sam walnąłem gafę, rzucając na
    spotkaniu projektowym: "Taki przeplot, to jak wygrać szóstkę.". Problem
    był taki, że dla 6 mln użytkowników, to tylko 2-3 razy mniej
    prawdopodobne, a szóstka w Polsce pada częściej niż raz na miesiąc...

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net