  • Data: 2009-10-29 06:58:09
    Temat: Re: Projektor
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > (sharp_pgf262x). POlecono mi go w jednym ze sklepów, jako wiernie oddajacy
    > kolory i mimo, że DLP pozbawiony efektu tęczy.

    Żaden normalny projektor DLP nie jest pozbawiony efektu tęczy
    może być on co najwyżej ciut mniejszy.
    Tylko projektory z 3 przetwornikami DLP nie mają faktycznie tego
    efektu, ale one kosztują co naprawdę dobry nowy samochód.
    DLP sprawuje się całkiem ok, ale te co ja widziałem zawsze dawały ciut
    gorzej nasycone kolory jak LCD.
    W większości prezentacji to nie przeszkadza.
    DLP jest także bardziej odporne na kurz, nie ma filtrów do
    czyszczenia.
    Polecam przede wszystkim sprawdzić gwarancję na żarówkę.
    Producenci podają trwałość 2-4 tys. godzin, ale to jest tylko żarówka,
    mi kiedyś wybuchła w Infocusie po kilkuset godzinach.
    Jak kupowałem swojego Epsona to jako jedna z nielicznych firm dawali
    trzy lata gwarancji na nią.
    Nawet do biura polecałbym co najmniej XGA projektor, SVGA jest moim
    zdaniem bardzo nieostry co mocno ogranicza zastosowanie.