    From: Grzegorz Gugula <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Projekt zasilacza laboratoryjnego
    Date: Thu, 31 May 2012 14:17:39 -0700 (PDT)

    W dniu czwartek, 31 maja 2012 23:04:57 UTC+2 użytkownik wowa napisał:
    > Uzytkownik "Grzegorz Gugula" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Nie poddawaj sie tak latwo, zobacz taki wynalazek
    > http://www.nikomp.com.pl/opisy/UXK00/UXKSN070.htm. Nawiasem mi? 1/2 wiac,
    > popelnilem kiedys zasilacz na LM317 + 2N5055 i 10A dawal bez zajaknienia.
    > Grzal sie nieziemsko :) ale nie byl przeznaczony do ciaglej pracy.
    > Wojtek
    >
    > --
    > Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, kti? 1/2 rzy
    > poswiecaja caly swi? 1/2 j czas i wiedze
    > dla dobra pacjenta...
    > np. dr Sowa, dr House...

    Dzieki, to ciekawe;) Chociaz stabilizator ten kosztuje 28zl. Ale i tak nie wiem czy
    ma sens taki duzy prad? Ja chcialem go uzyskac glownie z mysla o ladowaniu
    akumulatorow z tego zasilacza. Ale w sumie to trafo drogie na taka moc, straty duze..
    A do ladowarki w zasadzie moge kupic trafo za 80zl, np. 200VA, 17V, a nie 270:)

    W ogole czy gdzies w naszym kraju mozna dostac wysokonapieciowe wzmacniacze
    operacyjne? Szukam tego od wczoraj i nic.