  • Data: 2009-07-14 11:13:49
    Temat: Re: Projekt klawiatury PC na ukladzie AVR.
    Od: "Andrzej Ruciński" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:h3hnk2$ghg$1@217.76.112.12...

    > Kiedyś były opisane dwa takie projekty w Elektronice Praktycznej, coś
    > koło 2003-2004 roku.

    Znalazlem jakis projekt mini klawiatura. Sa tez inne ale dostep jest platny.
    Ten fragment jest dziwny:

    1 na wyjscie danych:

    DDRB.0=0; //1(pullup) na wy danych
    PORTB.0=1;

    0 na wyjscie danych:

    PORTB.0=0; //Zero na wy danych
    DDRB.0=1;

    I teraz nie wiem czy przy 1 wejscie jest na IN zeby host mogl przewrac
    transmisje czy jest tez jakis inny powod ktory sprawia ze moja wersja nie
    dziala.

    > Ważne są "timingi". Na PS2 trzeba wysyłać bardzo powoli.

    Co 60us do 100us to juz bardzo powoli ? Probowalem i bardzo szybko i troche
    wolnej i bardzo wolno i
    za cholere nie moge ani jednego znaku wyslac.