eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProjekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.
  • Data: 2006-05-18 08:24:40
    Temat: Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 17 May 2006 14:40:51 +0200,
    Donaldcb <d...@o...pl> screamed:
    > Pragnę przypomnieć, że przy działaniach zagrażających bezpieczeństwu państwa
    > stosuje się tryb przesłuchiwania świadków i zbierania materiałów dowodowych
    > różniący się w istotny sposób od trybu normalnego. Mogą więc panowie
    > zapomnieć o odmowie składania zeznań, bądź też korzystaniu z pomocy
    > adwokata.

    Co bierzesz i gdzie to można kupić w aż takich ilościach?

    > Jeżeli w tej chwili panowie śmieją się w najlepsze (co widać w powyższych
    > postach), to radzę się zastanowić, czy będzie panom tak samo do śmiechu,
    > kiedy aresztują panów funkcjonariusze wywiadu wojskowego i elektronicznego i
    > staną panowie przed komisją powołaną do badania przestępstw przeciwko
    > bezpieczeństwu państwowemu.

    Jako (wkrótce?) etatowy troll do spraw zaawansowanych technologii
    sztucznej inteligencji i sztucznej jaźni marnujesz tutaj swoje cenne
    umiejętności.

    > Radzę się zastanowić tym bardziej, że wprowadzanie dysharmonii do dyskusji
    > dotyczącej mechanizmów sztucznej jaźni i inteligencji przez wielu
    > użytkowników równocześnie, nosi znamiona przestępczości zorganizowanej i
    > kwalifikuje się do terroryzmu internetowego.

    Wrzuciłbym sobie to do sygnatury, gdyby tylko nie było takie długie.
    Masz coś równie głupiego i niedorzecznego, a zdecydowanie krótszego?

    > Powtarzam - jeżeli przez 24 godziny nie ukażą się posty przepraszające za
    > obraźliwą treść wiadomości wysłaną przez panów wera i Jana Werbińskiego
    > (oczywiście same posty przepraszające muszą również zostać przez was
    > wysłane, w przeciwnym przypadku, zostanie to potraktowane tak, jakby w ogóle
    > nie zostały wysłane) skieruję sprawę do organów bezpieczeństwa wewnętrznego,
    > w tym instytucji wywiadowczych zajmujących się systemami wysokiej
    > technologii.

    Dopisz i mnie. Jeśli w ciągu 24 godzin nie będę dopisany do Twojej listy
    skieruję sprawę do organów zajmujących się bezpieczeństwej wewnętrznym
    Twojego organizmu [1].

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 10:18:47 user up 10980 days, 22:13, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]