eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProjekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego. › Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.
  • Data: 2006-05-17 16:51:41
    Temat: Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.
    Od: "Donaldcb" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lastmokasyn" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1147980851.048561.175660@j55g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    >Nie uwazasz, ze dyskutowanie o sprawach istotnych dla obronnosci
    >panstwa na forum publicznym wsrod osobnikow z zakryta twarza jest
    >zdradzaniem tajemnicy ?
    >Nie chodzi mi o zupelna anonimowosc, bo takowej nie ma, ale na razie
    >dyskutujemy tu ze soba jak obcy ludzie na ulicy wieczorowa pora. W
    >kazdym momencie moze dolaczyc sie ktokolwiek.

    Właśnie dlatego umowy ze zleceniodawcami zabraniają publicznego publikowania
    wdrożeń systemu sztucznej jaźni i modelowania procesów świadomości i
    podświadomości Self(EGO). Natomiast dozwolone jest prowadzenie o nim
    dyskusji teoretycznych w ramach systemu USENET. Ze względu na to jednak, że
    systemy sztucznej jaźni pełnią newralgiczną rolę w utrzymywaniu i
    wzmacnianiu bezpieczeństwa narodowego, każde działanie mające na celu
    rozregulowanie prac nad nimi, również prac prowadzonych na forum publicznym,
    jest równoznaczne z zagrażaniem bezpieczeństwu państwa. Działalność taka
    jest ścigana przez odpowiednie sekcje specjalnie do tego celu powołanych
    instytucji wywiadowyczych i kontrwywiadowczych. Natomiast nie stanowi
    zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego publicznego prowadzenie badań, prac
    i rozważań teoretycznych dotyczących Self(EGO). Co więcej, każdy chętny może
    się przyłączyć do ich rozwijania i ulepszania. Niemniej, nie jest dozwolone
    eksportowanie związanych z nim informacji poza system Usenet.

    >A czy naukowcy moga sobie dyskutowac gdzie popadnie ?
    >Baaa, dyskutowac.. Skladac takie oswiadczenia ?

    Zdajesz sobie sprawę, że fragment powyższy może być również zaklasyfikowany
    jako trolling i potraktowany przez odpowiednie organy bezpieczeństwa
    wewnętrznego jako próba zaburzenia prac nad systemem Self(EGO)?

    >Ooooo - to sa u nas takie instytucje ? Nie wiedzialem, teraz juz wiem.
    >Czy to bylo zdradzenie tajemnicy ?

    Istotnie. Praktycznie każde państwo, w szczególności wszystkie państwa
    lepiej rozwinięte cywilizacyjnie, posiadają wywiad technologiczny,
    zajmujący się zwalczaniem szpiegostwa technologicznego na terenie własnego
    kraju i obserwowaniem stopnia i kierunków rozwoju technologicznego państw
    obcych, w szególności państw wrogich. Fakt istnienia takich instytucji jest
    powszechnie znany, tajemnice stanowią informacje znajdujące się w posiadaniu
    tych instytucji.