eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProjekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego. › Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.
    From: d...@o...pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy
    zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.
    Date: 16 May 2006 06:47:27 -0700

    Adam Wysocki napisal(a):
    > Spinacz biurowy, d...@o...pl!

    > A ja tylko dodam, ze cos takiego (heurystyka oparta o data mining i sieci
    > neuronowe) od jakiegos czasu funkcjonuje w pakiecie antywirusowym ArcaVir
    > pod nazwa Heur.RoundKick.

    To konkretny przyklad zastosowania jednego z podmodulów Self(EGO).

    Musze jednak wyjasnic. Niektóre metody heurystyczne zostaly
    wykorzystane w
    programach antywirusowych, niemniej sa to metody wchodzace w sklad
    systemu Self(EGO). W interesie wszystkich zainteresowanych bylo
    i jest zwiekszanie bezpieczenstwa internetu i systemów operacyjnych,

    nie bylo wiec przeszkód prawnych, które uniemozliwialyby uzycie
    konkretnych metod heurystycznych Self(EGO) do obrony komputera
    przed wirusami. Jest to jendak tylko namiastka zlozonych funkcji
    udostepnianych przez Self(EGO).

    Zastosowanie podmechanizmów projektu Self(EGO) w pakietach
    antywirusowych to kolejny przyklad potwierdzajacy jego
    uzytecznosc i ugruntowujacy jego pozycje wsród powaznych
    zastosowaniach naukowych.

    --
    Donaldcb d...@o...pl nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za skutki
    wynikle z zapoznania sie, jak i z wykorzystania prezentowanych przez