  • Data: 2009-08-08 18:03:11
    Temat: Re: Programy samo-modyfikuj?ce si?
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam> wrote:

    > To może pora się douczyć o złożoności obliczeniowej i o sposobach
    > wyrażania stopnia trudności problemów, panie "u nas w hameryce ja ktoś
    > mi mówi, to ja mu wierzę, a w Polsce to w ogóle brud, smród i ubóstwo"?
    > Bo ilość czasu potrzebną do rozwiązania problemu podaje się właśnie jako
    > zależność ilości operacji od ilości danych wejściowych dla algorytmu
    > optymalnego (albo przynajmniej najlepszego znanego).

    Skoro się tak czepiasz[1], to powiedz jaką złożonośc ma algorytm (optymalny,
    względnie najlepszy) rozwiązywania problemu pod tytułem sortowanie? :)

    w.

    [1] bezsensownie IMO, bo zwykle pod pojęciem "złożoności" rozumiemy
    asymptotyczne tempo wzrostu funkcji złożoności

    --
    Kupię: http://wm.ite.pl/kupie.html