  • Data: 2009-11-19 13:35:23
    Temat: Re: Programy Sport i Dzieci
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@o...pl pisze:
    > Witam
    >
    > Serdeczne dzięki, szczególnie dla "Eneuel Leszek Ciszewski" i "XX YY".
    > Z waszych wypowiedzi zrozumiałem, że w dobrym świetle z tych programów
    > wyjdą porównywalne zdjęcia a z czasem nauczę się ustawiać przysłonę i
    > czas naświetlania.
    Nawet nie musisz 'konkretnie' ustawiać migawki i przysłony. Mi 75%
    wystarcza tryb z preferencją przysłony (A) lub czasu (S) - ten drugi
    czynnik jest dobierany automatycznie do pierwszego i warunków. Jaki
    wybrać, dlaczego i jaki parametr ustawić, uczy książka (książka - to
    taki stary zapomniany już wynalazek) za 30zł. Np. National Geographic ze
    slowami "dla dzieci" w tytule.
    Oraz tzw nos.

    > Dzięki.
    > czy przy mojej przypadłości nie
    > poświęcić trochę więcej pieniędzy.
    Lustrzanki (ciągle jeszcze, choć to już nie analog i nie będzie to 30
    lat) w odróżnieniu od połowy kompaktów działają dłużej niż okres
    gwarancyjny, i jest sens kupować używkę (wiadomo, każdy sam wybiera,
    m.in. to mój wybór) Roczny (dwuletni) model nie jest zły.

    > Zdaje się, że są lustrzanki z programami tematycznymi, co nowicjuszowi
    > ułatwiło by start.
    Start i hamowanie zarazem. Taka jest praktyka. Nawiasem, nie ma przymusu
    posiadania lustra (chyba że w pewnych kręgach do lansu), MSZ lustro nie
    ma sensu jak ktoś nie chce kombinować, zmieniać szkieł, smakować zdjęć
    itd. Chcesz smakować, musisz coś przeczytac i koło sie zamyka.
    (Mam z programami tematycznymi. NIGDY na to nie przekręciłem chyba ze
    przypadkowo w torbie)

    Są naprawdę różne style życia z aparatem i nikt Cię na to nie gwałci.