  • Data: 2011-01-19 08:46:58
    Temat: Re: Programowanie wielowątkowe w architekturze NUMA
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 20:47, Fil <f...@p...onet.pl> wrote:

    > A po za tym jeszcze takie lamerskie (może) pytanie - jest sens zjechać z
    > dokładnością obliczeń z double do float na rzecz większej szybkości?

    Dokladna odpowiedz zajelaby kilkaset stron... a ja nigdy w to nie
    wnikalem
    zbyt dokladnie. Powiem tylko, ze w kilku ostatnich testach jakie
    zrobilem,
    w jezyku C/C++, kompilatorach VC i GCC i na kilku nowych procesorach,
    ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, nie zaobserwowalem zadnego wyraznego
    przyspieszenia po przejsciu z double na float. Ale moze trafilem na
    jakies
    specyficzne przypadki... nie wiem.