    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Wed, 18 Jun 2014 20:05:26 +0200
    Subject: Re: Programowanie PIC-ów
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Atlantis wrote:

    > Jak już kiedyś wspominałem, od jakiegoś czasu planuję się bliżej
    > przyjrzeć procesorom STM32. Ostatnio jednak stwierdziłem, że zanim się
    > za to zabiorę, rzucę okiem na PIC-i. Generalnie jakiś czas temu, przy
    > okazji innego zamówienia kupiłem sobie jedną czy dwie sztuki PIC18F67J60
    > (MCU ze zintegrowanym kontrolerem Ethernetu, będącym odpowiednikiem
    > ENC28J60). Jakiś programator też leży u mnie w szufladzie:

    Jeśli zamierzasz wykorzystywać projekt ethernetowy, to microchip, z tego co
    pamiętam, ma zawsze jakiegoś aktualnego gotowca do ściągnięcia. Ten gotowiec
    to jest kompletny projekt pod jakiegoś mplaba czy innego MplabX (koplilator
    XC8 60dniowy jest do ściągniecia).
    Podejrzewam, że nic się nie zmieniło i wystarczy skompliować, sprawdzić czy
    działa, potem powyginać pod swoje potrzeby.

    jp