  • Data: 2010-09-18 16:36:32
    Temat: Re: Programowanie AVR w C - problem
    Od: "Chomik" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Upewnij się, że ścieżki są poprawne, upewnij się, że wszystkie pliki
    > są dołączone, nie zaczynaj od dużych projektów. Postaraj się
    > przeczytać kod, który wkleisz 'z netu', zanim go skompilujesz, bo
    > często zdarzają się bzdury, które nie mają prawa się kompilować. Sam
    > wielokrotnie się na tym łapałem.

    Testuje na sprawdzonych przez wiele innych osob rzeczach. Tak jak pisalem
    wczesniej kompilujac z plikiem Makefile zrobionym przez Mfile z WinAVR
    wszystko jest ok i kod wgrany do procjka dziala bez problemu wiec nie jest
    to wina zrodla. Kompilowalem z uzyciem Makefil-a dolaczonego przez autora
    programu i tez jest ok. Wiec dla mnie ewidentnie problem lezy gdzies w
    tworzeniu Makefila przez AVR Studio ale nie wiem w czym szukac bo po trzech
    dniach prob skonczyly mi sie pomysly.