    From: bobofrut <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Programowanie AVR w C - problem
    Date: Sat, 18 Sep 2010 08:24:20 -0700 (PDT)

    On 18 Wrz, 09:47, "Chomik" <c...@h...pl> wrote:

    > Jest to mozliwe bo dzieje sie to wlasnie przy projektach zawierajacych sporo
    > "inkludowanych" rzeczy.
    > Z tego co wyczytalem to  includowane pliki musza byc dolaczone w drzewie
    > projektu w odpowiednich kategoriach no i to zrobilem ale efekt bez zmian i
    > dalej nie wiem gdzie szukac. Czytalem troche na roznych forach o problemach
    > z kompilacja w AVR Studio i np. z tym ze roznej wielkosci kod wynikowy
    > wychodzi jak sie robi w AVR S a inny w W AVR. ale nadal nie mam rozwiazania
    > dla mojej sytuacji.

> [...]

    Jak otworzysz projekt w AVR Studio po lewej stronie zazwyczaj
    znajduje się okienko z dwiema zakładkami: AVR GCC i Processor, wybierz
    zakładkę AVR GCC i upewnij się, że w wyświetlonym drzewie masz
    załączone wszystkie pliki projektu, te pliki które załąnczasz
    dyrektywą #include "*.h" muszą być załączonme w drzewie Headers Files,
    pliki załąnczone dyrektywą #include "*.c" muszą znajdować się w
    drzewie Sources Files.