  • Data: 2014-03-25 21:49:58
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 17:56:44 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Na razie w tej dyskusji nie padł ani jeden argumen za uzywaniem PHP w
    > banku poza "studenci za tysiaka dadzą radę" a już na pewno żaden
    > powiązany z równaniami nielinowymi w windykacji. Obserwuje natomiast
    > lekkie wycofywanie się poza linię okopów w rodzaju "no w sumie bylo do
    > dupy, ale jest lepiej".

    Jezeli idzie o moje stanowisko, to ono jest konsekwentne.
    Mialem troche stycznosci z programowaniem w PHP, i byly okresy, kiedy
    bardzo na niego narzekalem, do czasu, az nauczylem sie go dopasowywac
    do swoich potrzeb i upodoban -- okazal sie calkiem hakowalnym jezykiem,
    wystarczajaco poteznym, zeby mozna bylo latwo zalatac niedostatki
    jego standardowej biblioteki.

    > Nie, on jest do dupy.

    Jezeli chcesz grzmiec z katedry, ze do niczego sie nie nadaje,
    prosze bardzo. Jezeli zaczynasz nowy projekt i masz lepszego kandydata
    niz PHP, to go uzyj. Ale realia sa takie, ze jest bardzo duzo spadkowych
    projektow w PHPie i uzywanie go bywa koniecznoscia. I jezeli kiedys
    staniesz przed taka koniecznoscia, to moze bedziesz mial szanse docenic
    te udogodnienia, ktore zostaly dodane w kilku ostatnich wydaniach.

    Ostatecznie to open-source, i zamiast narzekac, mozesz zawsze sam zrobic
    cos lepszego.