  • Data: 2014-03-26 13:24:16
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-25, Wojciech Muła <w...@g...com> wrote:

    > Akurat dość rozsądny argument. Przywołaj proszę jakiś mniej sensowny.

    Akurat mocno nierozsądny. Nie raz i nie dwa obrabiałem większe ilości
    danych. Uniwersalny kontener by się po prostu nie sprawdził.

    > Gramatyka PHP-owa jest regularna (albo prawie regularna),

    Nieprawda. Gramatyka PHP jest bezkontekstowa, a nie regularna. I to nie
    ma nic wspólnego ze spójnością, czyli konsekwencją w używaniu konwencji.
    (Nie twierdzę że PHP ma albo nie ma bardziej spójnej gramatyki;
    zaznaczam tylko, że odpowiedź jest nie na temat.)

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot