  • Data: 2010-03-14 09:05:30
    Temat: Re: Program udoskonalający odtwarzanie plików.mp3 ?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-13 21:31, Andrzej wrote:

    > O przepraszam, zapomniałem.
    > To jest odtwarzacz mp3 Pantagram Vanquish Volt (5103).

    Jesli dobrze rozumiem twoje intencje, to do mp3 playera nie wlozysz
    aplikacji od tel kom. Bo sie nie da*.
    Taki mp3 jest dosc prostym urzadzeniem z oprogramowaniem napisanym pod
    ten konkretny hardware.
    Aplikacje na telefon w duzej mierze bazuja na mozliwosciach jakie
    udostepnia im srodowisko telefonu (czy to java, czy symbian, czy WM) i
    nie przeniesiesz takiej aplikacji na platforme mp3playera, bo musialbys
    to zrobic przenoszac caly OS telefonu. Poza tym mp3player ma na pewno
    ograniczone miejsce na pamiec programu (nie mylic z miejsce na
    przechowywanie mp3) i raczej sie samo oprog mp3playera tak pisze zeby
    wykorzystac to miejsce w 100%.
    Poza tym nie masz nawet SDK do mp3playera, a na reverse engineering
    szkoda zachodu :)
    Jesli dalej chcialbys jednak eksplorowac ta slepa uliczke to jednak
    mysle ze to bedzie NTG i moze na pl.misc.elektronika cos podpowiedza dalej.

    O ile ja dobrze rozumiem stwierdzenie z twojego pierwszego posta, raczej
    pomysl o wykorzystaniu telefonu komorkowego jako takiego zaawansowanego
    odtwarzacza. W zaleznosci od modelu wgrasz tam aplikacje ktora umozliwi
    ci te zaawansowane funkcje ktorych szukasz. I jesli okreslisz co to za
    telefon to ktos moze ci podpowiedziec jaka aplikacja posiada porzadane
    przez ciebie cechy.

    * nie da sie, czytaj w skonczonym, sensownym czasie i z zadawalajacymi
    efektami.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."