  • Data: 2009-09-09 13:39:26
    Temat: Re: Program do upychania zdjęć na CD/DVD
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 09 Sep 2009 14:14:41 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Łukasz Góralczyk" h86lrp$ndj$...@n...news.neostrada.pl

    > Skąd masz tak duże JPG?

    Pentax K20D; zdecydowana większość JPEGów zajmuje 10 MB (najwyższa
    jakość).

    Odpowiadając na pytanie dlaczego nie więcej płyt DVD - bo to jest bardzo
    niepraktyczne. Osoba której wysyłam zdjęcia nie zauważy różnicy jeśli
    jakoś będzie niższa (+ nie są jej potrzebne RAWy); zastanawiałem się
    nawet czy nie zmniejszyć zdjęć żeby szybciej się ładowały.

    --
    Łukasz.