    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Program do tworzenia i oglądania albumów foto - nie WWW.
    Date: Tue, 23 Aug 2011 13:30:12 +0200

    W dniu 2011-08-23 11:13, Adam pisze:

    > Dzięki.
    > Istotnie, programik niegłupi.
    > Tak na pierwszy rzut oka podobny do XnView, jednak mam wrażenie, że w
    > XnView jest więcej możliwości pokazu slajdów.
    >
    > Natomiast funkcje przetwarzania obrazów są dla mnie nieistotne -
    > korzystam z bardziej rozbudowanych programów.

    Ja mam ten program z gazety. Oto opis (może Ty masz inną wersję):

    Zoner Photo Studio 12 Home
    Niezawodny menedżer zdjęć. Jeśli do tej pory używasz niewygodnego
    systemowego podglądu obrazów lub masz zainstalowany inny niedoskonały
    program radzimy to zmienić. Wyrzuć starą aplikację i zainstaluj
    sprawdzony i polecany przez nas Photo Studio 12 Home, który ma w sobie
    wszystko, czego potrzebuje każdy amator-entuzjasta cyfrowej fotografii.
    Program pomoże przenieść zdjęcia z karty pamięci aparatu na dysk twardy,
    następnie uporządkuje je w katalogach, uporządkuje informacje o
    zdjęciach i pozwoli szybko odszukać interesujące cie slajdy. Nieudane
    ujęcia będziesz mógł poprawić korzystając z wyjątkowo prostych narzędzi
    do retuszu. Artykuł opisujący obsługę programu znajdziesz w magazynie PC
    Format na stronach 34-43.

    Pełna wersja
    Zoner Software
    http://www.zoner.com