    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Program do tworzenia i oglądania albumów foto - nie WWW.
    Date: Tue, 23 Aug 2011 11:13:03 +0200

    W dniu 2011-08-22 19:12, mofiki pisze:
    (...)
    > najlepszy jaki znam ThumbsPlus 8
    > link http://www.cerious.com/thumbnails.shtml
    > pozdrawiam R.

    Dzięki, rzeczywiście w kontekście pozostałych programów z wątku wydaje
    się być najciekawszym.

    Jeden szkopuł: nie udało mi się zrobić pokazu slajdów. Otrzymuję błąd
    5034: No files could be loaded for the slide show, or all loadable
    files were too small.

    Opis błędu:

    None of the files selected were capable of being shown. The files were
    either not recognized or not viewable, or were smaller than the minimum
    dimensions specified in the Slide Show Options dialog box.

    Otrzymuję ten błąd bez względu na rodzaj materiału wejściowego (fotki z
    różnych aparatów, w różnych rozdzielczościach, także już wstępnie
    obrobione) oraz bez względu na ustawienia formatki przetwarzania slajdów :(

    Nie znalazłem informacji o ograniczeniach wersji ewaluacyjnej - ale to
    chyba nie to.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.