  • Data: 2011-03-11 14:52:06
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-11 13:35, Michoo pisze:
    > .NET też jest kompilowany do kodu natywnego, ale już w runtime. A GC
    > można i z powodzeniem w C++ używać.

    Nie tłumacz mi czym jest .NET. Jeśli byłby natywny to nie potrzebowałby
    do uruchomienia frameworka, lub po pierwszym uruchomieniu tenże nie
    byłby potrzebny. A jest.
    Co do GC to wybacz, ale to że coś można, nie znaczy że to jest dobrym
    rozwiązaniem. Ja wolę mieć pełną kontrolę nad tym co i kiedy jest
    tworzone /zwalniane. Zresztą w Delphi w sumie też można coś takiego
    wykonać, nie wprost, ale można.

    --
    pozdrawiam,
    Przemysław Osmański, SoftSYSTEM