  • Data: 2012-12-02 21:07:21
    Temat: Re: Program Uwaga Pirat
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-02 13:29, Rybak pisze:

    > Witam
    >
    > Ogladam, bo lubie, program Uwaga pirat! na TVN Turbo.

    a ja myślałem że nikt tego nie ogląda, ale widać nikt z moich znajomych

    I czasem odczuwam
    > dziką satysfakcje, jak sciagna kogos na pobocze,

    to wyjaśnia powyższe

    kto leci 120 przez
    > miejscowosc i wyprzedza jeszcze w tym czasie na przejsciu, skrzyzowaniu
    > i ciaglej linii.

    a mi najbardziej podobały się odcinki na dwupasmówce z ograniczeniem do
    70km/h (wydaje mi się że to autostrada była) gdzie łapali piratów
    jadących 90...

    > A przy okazji, bo tez o tym ostatnio myslalem. Czesto pojawia sie
    > stwierdzenie - "wyprzedzal pan na podwojnej ciaglej". Czy to jest
    > roznica dla kierujacego, ze linia jest podwojnie ciagla, czy tez
    > jednostronnie, ale dla kierujacego i tak ciagla? Przeciez to w sumie to
    > samo - nie mozna przekraczac i juz.

    przecież ten sam policjant nie potrafi poprawnie wypisać mandatu*, a ty
    chcesz żeby się zastanawiał nad tym co mówi?

    *-ostatni przykład jaki przychodzi mi do głowy: pozwolenie czasowe za
    zatrzymany dowód dostałem ważne jeden dzień zamiast miesiąc...

    > Pozdrawiam
    > Rybak

    Lukasz