  • Data: 2011-12-09 10:43:01
    Temat: Re: Program RIMU do projektowania
    Od: "Mariusz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A wracając do RIMU. To czy wszyscy używają tylko Altium, Orcad, Pads,
    Eagle itp.?
    Czy nikt tutaj nie używa legalnego RIMU? Czy może nie chce się
    przyznać
    że używa tak prostego programu jak RIMU do tak zaawansowanego
    technologicznie
    projektowania płytek?

    A może używacie do projektowania pirackich wersji kombajnów, które
    wcześniej
    wymieniłem? Ale pewnie do tego raczej nikt się nie przyzna.

    Niby jest forum o RIMU na ALPRO, ale jakoś posty tam stare.

    Czyżby to była ujma dla Was, gdybyście używali RIMU?

    A może ta grupa dyskusyjna o elektronice, to może tylko ułamek tego
    co się dzieje w Polsce?

    Mam mieszane uczucia ...

    Analizując Twoje wypowiedzi mam wrażenie jak byś uskuteczniał reklamę.
    Ponieważ elektroniką zajmuję się już tylko w wolnych chwilach, podkusiło
    mnie do poszukania informacji na temat RIMU. Teraz zadam pytanie czy w
    poniższym linku jest to o czym mówisz ?

    http://www.rimu.pl/

    Jeżeli tak to powiedz mi proszę gdzie jest napisane darmowy ? Eagle jest
    identycznie darmowy i w wersji ograniczonej z tego co pamiętam ma większe
    możliwości jak to co przedstawiłeś 100 pinów ? co na tym można zrobić ?
    migające diodki ? To robiłem w locie bez uprzedniego rysowania płytki.

    Opisz plusy ww. oprogramowania a osoby, które robią płytki się wypowiedzą
    czy faktycznie warto się przesiąść ?

    Co do obszerności grupy to faktycznie się zmniejszyła, mnie osobiście też
    parę lat nie było.

    --
    Mariusz