  • Data: 2011-12-10 01:39:19
    Temat: Re: Program RIMU do projektowania
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-09 22:06, pytajacy pisze:
    > Powtórzę to jeszcze raz: nie jestem żadnym sprzadawcą/marketingowcem,
    > ale nie wiedziałem że mam zadatki ...

    Twoje teksty wskazują, że próbujesz zwrócić uwagę na ten produkt albo
    przynajmniej ulokować go wyżej w wyszukiwarkach.

    > Eagle jest według mnie dużo droższy od RIMU - myślę że tylko te
    > programy
    > można porównać, ponieważ oba są płatne. Niestety nie mam czasu i
    > ochoty
    > żeby testować i porównywać go z RIMU.

    Z tego wynika ze Rimu to akurat znasz. Więc po co pytasz o niego?

    > Może i macie rację że zakup programu za 1000 zł jest bez sensu, skoro
    > KiCAD jest za darmo. A w tym KiCADzie można wygenerować gerbery
    > do produkcji PCB?

    Można. Ja go stosuję przy przygotowywaniu dokumentacji (Gerber i owiert)
    do produkcji.

    Ile warstw można w nim narysować?

    16 miedzianych i 12 technicznych

    > Czy w KiCADzie podczas wczytywania listy połączeń jest jakaś
    > informacja
    > np. o brakujących podstawkach (chodzi mi tutaj o błędy niezgodności
    > netlisty
    > ze schematem)?

    Zgłasza brak podstawki podanej w netliscie, zgłasza niezgodność ilości
    pinów między netlistą a footprintem.

    > Czy KiCAD działa pod Windows 7?

    Działa.

    --