  • Data: 2024-10-04 13:48:47
    Temat: Re: Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2024 o 13:31 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Mają zainstalować wszystkim "inteligentne liczniki", i wielu już
    > zainstalowali. Odczyt zdalny.

    Ja mam taki licznik (zdalny) od kilku lat.
    Na wiosnę przyszło pismo, że coś zmieniają w aneksach do umów i od lipca
    płacę prognozy.
    Nie chce mi się teraz tego prostować (zobaczę co się wydarzy z fakturami
    do końca roku) ale w moim przypadku to totalny absurd:
    1. nie mam zużycia energii (mam ciągle nadwyżkę na koncie prosumenta)
    2. mam od 2021 odczyt zdalny, u mnie nie przychodzi inkasent - sami sobie
    odczytywali do tej pory stany licznika
    3. zapłaciłem za sierpień-wrzesień za kilkadziesiąt kWh zużycia gdzie mam
    prawie 4 MWh w magazynie PGE :-) (to jest stan już po odjęciu 30% prowizji
    za magazynowanie)
    4. Ewidentnie ściągają kasę - tu nie da się znaleźć racjonalnych argumentów

    TG