    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Progi
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 02 Oct 2010 14:11:39 GMT

    begin Plumpi

    > Zeszlifować papierem ściernym lub szczotką drucianą i pomalować
    > brunoxem. Na to troszkę lakieru w sprayu i powinno wytrzymać.

    Oj, to nie wiem czy ta operacja w moim wykonaniu tylko nie pogorszy.
    Generalnie te plamki są wyłącznie od spodu, nie chciałbym go zapaskudzić
    po bokach bo będzie to paskudnie wyglądało. Zauważyłem to tylko dlatego,
    ze zajrzałem pod auto. A nie ma czegoś co by to lekko zakonserwowało jak
    pofajdam je po wierzchu (tylko od spodu)?

    --
    ignorance is bliss