  • Data: 2014-08-02 23:02:59
    Temat: Re: Profile
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.08.2014 16:26, Jacek Politowski pisze:
> [...]
    Windows nauczył ludzi tego, że jeśli chcę zakończyć musze nacisnąć
    start. nokia nauczyła że do prostej czynności trzeba używać managera.
    stary dobry ericson nazywał coś takiego białą listą, a Ty o ile dobrze
    zrozumiałem, potrzebujesz białej listy na zadany czas?

    szukaj time whitelist
    może coś jak to?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fl
    o.ringerwhitelist

    > Z Galaxy S3 nie umie. Przynajmniej nigdy nie udało mi się zmusić.
    To nie tak działa. Goły PC nic nie umie, poza rozpoznawaniem dysku i
    klawiatury. Jeśli chcesz jakiejś funkcjionalności - wgrywasz program,
    czy do marnego budżetowego androidka czy do mocarnej S3ki. jakby
    wyszystkie potrzebne programy były to by pamięci brakło. Chociaż ja bym
    też wolał białą listę w standardzie zamiast facebooka :)

    ToMasz