  • Data: 2012-01-26 06:41:49
    Temat: Re: Produkcja/producent led w PL?
    Od: Zenek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-25 23:41, L501 aneryS pisze:

    > Tak się składa, że znam ich osobiście, ostatnio jak byłem, mieli się
    > całkiem dobrze. A strona faktycznie, niezabardzo, ale mają ją na
    > zewnętrzmym serwerze. Ludzie znają się na rzeczy i wiedzą co robią,
    > tylko strona tego odpowienio nie uwidacznia.

    Z tego co widac to zatrzymali sie w glebokim PRL,u do tego obudowa
    zamiast zlota to srebro za jakis czas zribi sie czarna, albo zolta.

    Pewnie ceny z kosmosu, nie ma sie czym podniecac poprostu dostali w
    spadku po PRL stare maszyny i matryce i tluka to co mieli w ofercie
    kilkadziesiat lat temu. Taka w metalowej obudowie to sie podniecalem
    jakies 20 lat temu i to byla nowosc. Na dzisiejsze czasy to od chinczyka
    kupisz z lepszymi parametrami za grosze byleby tylko kupic wiaderko.