  • Data: 2012-04-25 15:34:03
    Temat: Re: Producent notebooka
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2012 14:26, Chris pisze:

    > Miałem takiego w testach:
    >
    > TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB[RAM] 128GB[SSD] 13,3HD INTHD W7H
    >
    > Fajne lekkie ale strach dotykać czy oby się nie złamie :)

    Mam prawie to samo. Nie złamie się, chociaż nie należy pewnie za bardzo
    próbować.

    Za to ja za każdym razem jak wyciągam wtyczkę D-SUB i HDMI, zastanawiam
    się czy nie wyciągam ostatni raz. Diablo mocno siedzą, zaś nie bardzo
    jest się o co zaprzeć palcem.

    > Ja pod laptopa sibie kupiłem w IKEA poduszko/stolik czy jak to się tam
    > nazywa, na dole poduszka na górze plastikowy stolik, fajne wygodne i nie
    > mam problemu z ułożeniem laptopa a często mam go na kolanach a jak mi
    > się znudzi to odwrócę i kot będzie miał legowisko :) poducha jest
    > odpinana od plastiku więc można to prać :)

    No właśnie sprzęt jest za lekki na tą poduszkę :(

    p. m.