  • Data: 2012-04-25 19:20:19
    Temat: Re: Producent notebooka
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-25 18:36, nom wrote:

    > Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Jak Dell to nie Inspirion, bo te to faktycznie tandetnie wykonane. Ja
    > mam Studio ponad 3 lata i działa dobrze, z zasilaczem też nie ma problemu.
    > Ogólnie to autor ma dziwne podejście, bo patrzy na firmę a nie konkretny
    > model.

    Zamówiłem sobie Dell Latitude E5420, głównie ze względu na rozdzielczość
    matrycy oraz rozmiar (14") Będzie używany biznesowo i w ruchu, więc
    jeżeli coś wyjdzie, chętnie się podziele.

    > Prawie każda firma ma udane i mniej udane modele.
    > Z HP dobre są Probooki, Paviliona bym nie brał.
    > Z Dell to Vostro, Inspirion kiepsko wykonany.
    > Mam w pracy eMachines (Acer) i działają ok mimo, że mają już po 3-4
    > lata. Niestety mają kiepsko pomyślaną konstrukcję, bo dostać się do
    > baterii od BIOS (zapomniane hasło) to masakra, trzeba rozebrać całego
    > lapopa. Dell Studio ma baterię pod klapką od pamięci. :-)
    > Samsung całkiem przyzwoite ma laptopy.

    Przed pytaniem o NB zawsze warto zastanowić się nad zastosowaniami,
    jeżeli ma to być eksponat na stoliku to i Acer spełni swoją role
    abstrahujac od tego, że byle położenie go na niezbyt czystej powierzchni
    porysuje lakier.

    Rozbieranie NB chyba nigdy nie było i nie będzie proste (w swoim
    osobiście wymieniałem slot PCMCIA - stary acer), to już nie dla
    przeciętnych userow ;)