  • 11. Data: 2009-11-26 14:51:17
    Temat: Re: Procesor do peceta "w średnim wieku"
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ale czy zasilacz da radę? Ma 145W.

    IIRC roznice w poborze mocy pomiedzy roznymi Coppermine'ami to jakies 10W
    maksimum... :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 12. Data: 2009-11-26 15:01:00
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    PIII@800MHz

    > No właśnie o wideo chodzi. Do głosu to są telefony :)

    Na PIII 800 EB i plycie na i815 pod Win "sie da, ale"...
    Czytaj: w niskiej rozdzielczosci i absolutnie "na styk".

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 13. Data: 2009-11-26 16:15:31
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Niewiele? Jakieś 10 razy drożej to nie jest IMHO niewiele drożej ;)

    proc 150zl
    płyta 130zł
    ram 60zł
    zasilacz 80zł
    wszystko nowe, ceny orientacyjne. Niektórym wydaje się, że trzebaby wydać z
    1500zł na nowe części. Tymczasem na allegro używane części wychodzą niewiele
    taniej więc nie opłaca się nimi w zasadzie zawracać głowy.

  • 14. Data: 2009-11-27 13:38:07
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-26 17:15, Doxent pisze:

> [...]
    > 1500zł na nowe części. Tymczasem na allegro używane części wychodzą niewiele
    > taniej więc nie opłaca się nimi w zasadzie zawracać głowy.

    No, dobrze myślałem. 10 razy drożej. Za 45 zł kupiłem 512 RAMu i P III 1
    GHz. Zobaczymy tylko czy zadziała ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 15. Data: 2009-11-27 21:04:30
    Od: Padre <P...@n...net>

    Mich@l pisze:

    > Ale czy zasilacz da radę? Ma 145W.

    Mój Dell SX270 ma zasilacz 150W a procesor Pentium 4 2,8GHz a nie jest
    to najszybszy procek jaki może chodzić w tym komputerze.