eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProcedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
    gs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5dfa044d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5dfa11b6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Wed, 18 Dec 2019 17:13:42 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5dfa503d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.42.51.248
    X-Trace: 1576685629 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 94.42.51.248:54341
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668578
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-12-18 15:14, p...@g...com wrote:
    > --Co mnie trochę przeraża, czeka mnie więc wizyta w ASO, bo nawet
    > zakup oryginału nie gwarantuje w pełni poprawnego działania. W
    > którymś dokumencie (chyba Pierburga) czytałem, że rozwiązaniem jest
    > właśnie update oprogramowania ECU, ale sądziłem, że to błąd i
    > wystarczy ,,reset". :-)
    >
    > a nie oplaca sie kupic oryginału w ASO ? 60 eur roznicy to chyba nie
    > bedzie a wtedy mozna reklamowac :-)
    >
    Raczej nie, bo zostaję z najprawdopodobniej w pełni sprawnym, używanym
    przez 4-5 dni zaworem, którego nie mogę ani zwrócić ani wymienić, bo był
    zamontowany i używany. Dlatego trzeba zaryzykować sam apdejt w ASO.
    Chyba powinno być taniej niż 60EUR i w sumie wyjść taniej niż zawór
    Pierburga (471 zł najtaniej, średnio około 500 zł AFAIR) i na niezłą
    flachę powinno zostać jeszcze parę groszy. :-) I to oczywiście przy
    optymistycznym założeniu, że ASO sprzedałoby zawór za średnią cenę z
    normalnych sklepów. Już kiedyś wspominałem: 5 l oleju 10W40 marki GM w
    nie-ASO, ale tzw. ,,dobrym warsztacie" kosztuje 104 zł, a w sieci(
    iParts.pl) 54 zł. Przyzwoite pióra wycieraczek przednich Valeo w sieci
    kosztują 49 zł (zdaje się te były montowane oryginalnie albo coś od
    Boscha), a w ASO wymiana piór kosztuje 119 zł, gdzie robota zajmuje 5
    min, jeśli się robi w żółwim tempie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: