  • Data: 2008-01-08 19:51:12
    Temat: Re: Probniki beda instalowac :>
    Od: "ttt" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedz jest pewnie prosta - poniewaz Poczta Polska to jest "Urzad",
    > wiec takie kary bylyby co najwyzej przekladaniem pieniedzy z jednej
    > kieszeni do drugiej.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Widzisz, odpowiedz niby prosta i niby zlozona. Bo faktycznie wlascicielem
    Poczty Polskiej jest Panstwo i Panstwo (szczegolnie poprzednia partia
    rzadzaca) robilo wszystko, aby przedluzyc jak sie da monopol Poczty
    Polskiej. Co tez jej sie zreszta udalo - monopol zostal przedluzony jesli
    mnie pamiec nie myli o trzy lata. Skutek - Poczta Polska olewa klientow,
    pobierajac wyzszych oplat za uslugi, ktorych nie realizuje (np. priorytet,
    ktory jest o wiele drozszy "idzie" do adresata tak jak normalny list) a
    odszkodowan klientom nie placi powolujac sie na swoj "bezpieczny" regulamin.
    Dlaczego zatem takie dzialania nie maja podlegac karze? Tylko dlatego, ze
    kara zasadzona i prawdopodobnie wygrana w sadzie (bo zapewne Poczta Polska
    by to zaskarzyla do sadu) bylaby wplacona do budzetu Panstwa, z ktorego jest
    rowniez finansowana Poczta Polska? Ale przeciez z budzetu Panstwa nie jest
    finansowana tylko Poczta Polska, ale rowniez wiele innych firm i instutucji.
    Zatem nie do konca byloby to przekladanie pieniedzy z jednej kieszeni do
    drugiej.