eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblemy z rozruchem TDCi - aku?Re: Problemy z rozruchem TDCi - aku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problemy z rozruchem TDCi - aku?
    Date: Wed, 23 Nov 2011 16:19:40 +0100
    Organization: private
    Lines: 47
    Message-ID: <jaj2u3$9r5$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jaj110$qot$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mx.voxnet.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1322061571 10085 77.79.234.185 (23 Nov 2011 15:19:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Nov 2011 15:19:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415715
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:jaj110$qot$1@inews.gazeta.pl...
    > Ford Focus 1,8 TDCi. Poniżej 5°C kręci, kaszle i zapala jakby chciał, ale
    > nie mógł. Dość podobnie do tego filmiku:
    > http://patrz.pl/filmy/focus-zimny-start (nie mój). Tylko ten filmik to


    trzeba by sprawdzić, jak wygląda cisnienie na listwie wtryskowej.
    czy nie wygląda to tak, że cisnienie jest zbyt niskie, i dopiero po kręceniu
    dluzszym nabija wystarczająco.
    czy mechanik może sprawdzić coś więcej niż tylko błędy?
    od tego bym zaczął.

    jeśli cisnienie będzie niskie, i dopiero będzie je nabijać po długim
    kreceniu - soprawdził bym wtryski na przelewy.
    [jak nie wiesz jak, napisz - ale i tak najpierw dobrze by było zwizualizować
    kompem co się dzieje podczas zapalania]

    nie znam kompletnie tch silnikow. jesli jednak mają one cokolwiek podobnego
    z JYD, to:
    w fiatowskich dzieje się czasem tak, że pompa się rozszczelnia - gdy zimno
    ma problem z wywołaniem odpowiedniego cisnienia.
    widać to ewidentnie po podpięciu kompa.

    można jescze zobaczyć na regulator cisnienia CR bo pewenie występuje,

    jako że w fiatowskich się spotkałem już z takim problemem - testowaliśmy
    taką pompe gdy zimno polewając ją gorącą wodą - klucz na zapłon, pompe
    ogrzewamy [wodą najłatwiej], i zapalamy.


    tak jak mówię - nie znam się na tych silnikach i tutaj może mu dolegać coś
    innego,
    ale może moje podpowiedzi ci pomogą.

    Jeśli masz jakiegoś dieslowca rozsądnego, to warto podjechać. ale ja
    przynajmniej nie poznałem zbyt wielu myślących. ogólnie to większość ma
    pojęcie marne, albo bardzo słabo kombinuje.



    --
    Pozdrawiam, Bartek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: