  • 11. Data: 2010-01-27 07:37:21
    Temat: Re: Problemy z nagrywaniem z TVP
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > a moze Ci sie zepsula ?
    > i to po skarcie sa takie numery ???

    Może, dlatego pytam czy ktoś ma takie numery.

    A tak dokładniej to o co chodzi? ;-)))

  • 12. Data: 2010-01-27 10:26:00
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 27 Jan 2010, Robert_J wrote:

    | Może, dlatego pytam czy ktoś ma takie numery.

    niestety jak wynika z watku:
    http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=68256

    blokada nagrywania przez scart jest praktykowane

    jaki masz typ nagrywarki?

  • 13. Data: 2010-01-27 11:44:27
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > niestety jak wynika z watku:
    > http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=68256

    No właśnie :-). Zasadnicze pytanie czemu to ma służyć?
    Dlaczego zabrania mi się użytkowania urządzenia, które
    kupiłem? Oczywiście na razie to stwierdzenie na wyrost, ale
    skąd gwarancja że jakiś kretyn nie wprowadzi rozporządzenia
    do Prawa Telekomunikacyjnego, które nakaże każdemu nadawcy
    blokować możliwość nagrania audycji? Daleko nie trzeba
    szukać, zakusy na totalną kontrolę społeczeństwa ma partia
    mieniąca się "liberalną" ;-). Na razie wprowadzili
    rozporządzenie o retencji danych, która może puścić z
    torbami większość małych ISP...

    > jaki masz typ nagrywarki?

    Philips. Bodajże DVDR-3360H.

  • 14. Data: 2010-01-27 14:20:32
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-01-27 11:26, Jerzy Pastusiak pisze:
    > niestety jak wynika z watku:
    > http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=68256
    >
    > blokada nagrywania przez scart jest praktykowane

    Tylko sytuacja zupełnie inna...

    --

    Wiewior

  • 15. Data: 2010-01-27 21:24:21
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | Philips. Bodajże DVDR-3360H.

    Czyli sprawa nie jest nowa:
    [3450 nagrywarka rw philips nie nagrywa z C polsatu]
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=709
    471&highlight

    Zobacz tez:
    [PHILIPS DVDR 3450H a Cyfra+]

    Wiec:
    - szukaj nowego S/W - firmware w necie, moze usunieto blad
    - pytaj w serwisie, oni wiedza najlepiej, czy naprawiono ten problem

    Pzdr.J.P.
    _________________________
    Cytaty z forum elektrody:

    A.
    1. Czy problem blokady nagrywania programów na dysk twardy, które nie miały praw
    autorskich został przez poprawki naprawiony ?
    2. Czy zdarza się po wgraniu najnowszego oprogramowania, że nie nagra programu z
    Cyfry+ na HDD ?

    B.
    "Proszę o poradę mam w/w nagrywarkę i Cyfrowy Polsat i nie mogę nagrać na twardy
    dysk komunikat "zabezpieczenie przed kopiowaniem nagranie nie jest możliwe" o
    dziwo nagrywa wszystko bezpośrednio na płytę dvd. Podłączyłem nagrywarkę do
    sieci tv kablowej i problemu nie ma co może być nie tak ? Dzwoniłem do Polsatu
    powiedzieli, że nie nadają sygnału który by uniemożliwiał nagrywanie wysłali
    mnie do tvn tam powiedzieli że nie nadają takiego sygnału (co się potwierdziło
    bo przecież z kablówki nagrałem) i odesłali do philipsa a tam powiedzieli że
    program jest zabezpieczony prawami autorskimi i stąd ten komunikat. Spróbowałem
    zaktualizować oprogramowanie ale nie pomogło dodam, że można samemu
    zaktualizować i nie traci sie gwarancji jeżeli jest to oprogramowanie z
    oryginalnej strony philipsa więc zapytałem pana a czy jest jakieś inne
    oprogramowanie niestety nie udzielił mi odpowiedzi :)(sam też nie znalazłem
    odpowiedniego oprogramowania) Chcę jeszcze podkreślić że LG miało ten sam
    problem ale wydali nowe oprogramowanie i pomogło idzie wszystko inny przypadek
    kolega ma też C P i ngrywarkę panasonic z aktualnym oprogramowaniem i też
    nagrywa bez problemu"

  • 16. Data: 2010-01-28 09:25:13
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czyli sprawa nie jest nowa:
    > [3450 nagrywarka rw philips nie nagrywa z C polsatu]
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=709
    471&highlight

    Mam co prawda C+, ale fakt, sprawa nie jest nowa. Pierwszy
    film na którym to wyszło (Nie lubię poniedziałku) próbowałem
    nagrać już dość dawno.

    > - szukaj nowego S/W - firmware w necie, moze usunieto blad
    > - pytaj w serwisie, oni wiedza najlepiej, czy naprawiono
    > ten problem

    Szczerze mówiąc ja też coraz poważniej myślę że to błąd
    sprzętu. Świadczy o tym dziwna rzecz: jeśli tylko włączę
    nagrywarkę i potem chcę zapisać treść z bufora na dysk to
    zgłasza komunikat o zabezpieczeniu i nie da się. Natomiast
    jeśli to samo nagrywam z timera, czyli nagrywarka sama się
    włącza i nagrywa, to program się nagra i jest na dysku, ale
    potem z kolei nie daje się zgrać na płytę ;-).
    Poszukam nowego oprogramowania, a jak nie to wyrzucę truchło
    i kupię nową...

  • 17. Data: 2010-01-28 12:41:15
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy miał ktoś problemy z nagraniem niektórych audycji z TVP1 lub TVP2?
    > Nagrywarka wyświetla komunikat że zaznaczony rozdział zawiera fragmenty
    > zabezpieczone przed kopiowaniem... Nagrywarka Philips jakby co... Bo nie
    > wiem czy to rzeczywiście jakaś chora praktyka TVP czy feler sprzętu :-).
    > Ostatni taki motyw był z Rambo3 w sobotę...
    > Pozdr
    > RJ
    ja dostałęm taki komunikat.nagrywarka panasonic 65 podłączony pełnym scartem
    z tunerem N-ki
    pierwszy raz na rozdrożu cafe z TVP2, drugi raz na materiale VOD

  • 18. Data: 2010-01-28 13:29:48
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ja dostałęm taki komunikat.nagrywarka panasonic 65
    > podłączony pełnym scartem z tunerem N-ki

    Czyli możliwe że jednak jest coś na rzeczy...

    > pierwszy raz na rozdrożu cafe z TVP2, drugi raz na
    > materiale VOD

    O ile na VOD jestem w stanie to zrozumieć, to już na
    publicznej TV niekoniecznie. Bo trzeba trafu że wszystkie te
    problemy występowały tylko na TVP1 lub TVP2...

  • 19. Data: 2010-01-28 22:04:05
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 27 Jan 2010, Wiewior wrote:

    | Tylko sytuacja zupełnie inna...

    wiesz,
    sadzilem, ze w dobie bezposredniego zgrywania strumienia,
    zapomnialo sie juz o starym Macrovision

    system jest niezbyt wyrafinowany, czesto powoduje artefakty
    i teoretycznie latwy do ominiecia - regeneracja linii wygaszania
    pionowego

    jezeli to robi UPC, to moze robic Cyfra, Polsat, ... (kupujcie
    nasze pvr)

    raczej nie robi TVP czy TnK, czyli (DM + TnK = nie ma problemu)

    moim zdaniem takie zabezpieczenia - przy jakosci skartowej, jest
    zwyklą głupotą

    jp

  • 20. Data: 2010-01-28 22:50:55
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | O ile na VOD jestem w stanie to zrozumieć, to już na publicznej TV
    | niekoniecznie. Bo trzeba trafu że wszystkie te problemy występowały tylko na
    | TVP1 lub TVP2...

    Raczej TVP o takie sztuczki bym nie podejrzewal - nie lezy to
    w jej interesie.

    Programy TVP, czesto z definicji sa przeznaczone do nagrywania,
    np. te nadawane po polnocy ("Ostatnie Tango ..." - 27.01.2010,
    godz. 01:10-03:20)

    Sygnal blokady nagrywania, moze (w zaleznosc od umowy) wstawic kazdy,
    np. Ty swoim klientom.

    Ze wzgledu na zupelna przypadkowosc problemu, raczej wyglada na to,
    ze nagrywarka moze zle interpretowc zaklocenia, podobnie jak czasem
    telegazeta - sa to te same linie powrotu. No, ale ...

    Pojawia sie natomiast pytanie o sens uzywania nagrywarek przez SCART.

    Pzdr.J.P.