    From: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problemy z nagrywaniem z TVP
    Date: Thu, 28 Jan 2010 23:50:55 +0100

    | O ile na VOD jestem w stanie to zrozumieć, to już na publicznej TV
    | niekoniecznie. Bo trzeba trafu że wszystkie te problemy występowały tylko na
    | TVP1 lub TVP2...

    Raczej TVP o takie sztuczki bym nie podejrzewal - nie lezy to
    w jej interesie.

    Programy TVP, czesto z definicji sa przeznaczone do nagrywania,
    np. te nadawane po polnocy ("Ostatnie Tango ..." - 27.01.2010,
    godz. 01:10-03:20)

    Sygnal blokady nagrywania, moze (w zaleznosc od umowy) wstawic kazdy,
    np. Ty swoim klientom.

    Ze wzgledu na zupelna przypadkowosc problemu, raczej wyglada na to,
    ze nagrywarka moze zle interpretowc zaklocenia, podobnie jak czasem
    telegazeta - sa to te same linie powrotu. No, ale ...

    Pojawia sie natomiast pytanie o sens uzywania nagrywarek przez SCART.

    Pzdr.J.P.