  • Data: 2019-07-24 20:58:01
    Temat: Re: Problemy z Wifi - Reaktywacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d38a2d0$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...
    "J.F." 5d3887bd$0$17359$6...@n...neostrada.pl
    >Mój to 340 TPlink AP bez APC.

    U mnie tez TP-Link.

    >Może odbiera bez nadawania? Nie wiem, jak jest, ale
    >tak ma/potrafi ,,od urodzenia'', bez softu obcego.

    Musza kiedys sprawdzic.

    > Bo dziala na calkiem innej zasadzie.

    Owszem.

    >Chyba nie uruchamia -- po uruchomieniu mapy itp. aplikacji muszę
    >dłuuuuuuuuuuuugo czekać na pozycję z GPS. Włączenie na pół minuty
    >IMO nic by nie dało. W lesie; na cmentarzu; pod wiaduktem, mostem
    >czy chmurami -- problemy!!!
    >Pod względem odbiornika GPS (czułości i czasu startu) Asus Max jest
    >porażką!

    transmisje danych wlacz ... i moze assisted GPS trzeba jakos osobno
    wlaczyc.

    Ale co mu szkodzi wlaczyc GPS na kwadrans - co to, jego bateria ? :-)
    Ewentualnie wlaczy na minute, stwierdzi ze pozycji nie ma, to wylaczy
    ... i wlaczy za godzine :-)

    >Czasami pocieszam się ;) tym, że być może jakoś popsułem ów
    >telefon częstymi lotami (ręka -- podłoga itp.) ale pamiętam

    Antena mogla sie uszkodzic.

    >pierwsze godziny po qpnie -- myślałem, że ten odbiornik jest
    >zepsuty, i że trzeba będzie odstawić telefon do serwisu, lub
    >choćby wymienić w sklepie na inny...

    Moze trzeba bylo ...

    >Mierzyłem miarką/tasiemką tego:
    > https://a.allegroimg.com/s1440/03a0e9/fb27d70b4fb486
    1dc3d9cd198316

    A co to za program byl ?

    >typu... BTW tych tasiemek -- śmieszą mnie ludzie, którzy (chcąc
    >poznać
    >jak najdokładniej odległość) zaginają taką taśmę przy ścianie,
    >zamiast
    >dodawać to, co napisane na obudowie... Niby prosta taśma, a tyle z
    >nią
    >trudności niektórzy mają...

    Jesli dobrze widze, do na obudowie napisane 5m.
    Poza tym wiesz jaki to wysilek do np 2.97 dodac 6 cm ?

    A to wszystko przez producentow, ktorzy oszczedzaja na instrukcji :-)

    J.