  • Data: 2013-01-20 16:24:28
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: terjan <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i spoko. Jeśli odczuwasz różnicę, to pewnie jesteś happy. A jeśli
    > jest to różnica w realnym użytkowaniu, a nie sztucznych testach typu
    > "kopiowanie 8GB na inną partycję", to pewnie nawet miało to sens :).

    no jestem bardzo happy i podkreślam moje zadowolenie z wydanej kasy,
    najtrafniejszy zakup w modernizację komputera w przeciągu kilkunastu lat

    > Ze względu na niezawodność, to ja wziałem 2xHDD w RAID 1 i kosztowało
    > mnie to mniej niż Twój SSD. Czujesz różnicę? :]

    od tego mam w szufladzie przenośne HDD żeby robić kopie a nawet dane
    mógłbym stracić, ale togo szumu dwóch wibrujących dysków HDD bym nie
    zniósł nawet gdybyś dał mi je za darmo

    > Różnica między SSD i HDD nie jest tak zauważalna.

    dla mnie różnica jest ogromna a HDD jest równie archaiczne jak CRT